اخرش صدای ایت ا... مکارم در اومد ...اقایان مسئولین...
نوشته شده توسط : جوانان پایگاه بسیج وکانون فرهنگی

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد با انتقاد جدی از نامه‌نگاری‌های اخیر در کشور توسط مسئولان، گفت: متأسفانه این روزها در سطح جراید شاهد هستیم که نامه‌هایی بین مسئولان رد و بدل می‌شود که نتیجه‌ای جز ایجاد تنش ندارد.

وی ضرورت حل مشکلات و رسیدگی به مسائل مهم جامعه از سوی مسئولان را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: در شرایط حساس کنونی ایجاد تنش در جامعه حرام است.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نیز نسبت به پرهیز از مباحث تنش‌آفرین در جامعه تاکید داشته‌اند، خاطرنشان کرد: متأسفانه با وجود این تاکیدات و شرایط خاص کنونی، باز هم شاهد طرح مسائل تنش زا در کشور هستیم.

وی گفت: مسئولان باید به جای پرداختن به مسائل فرعی به فکر حل مشکل گرانی، تورم، تحریم‌ها، تنگناهای اقتصادی و مشکلات اخلاقی باشند؛ پرداختن به مسائلی که بود و نبود آنها جزو مسائل اصلی کشور نیست جایی ندارد.

آیت‌الله مکارم شیرازی موضع‌گیری رسانه‌های خارجی در خصوص این نامه‌نگاری‌ها را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: رسانه‌های خارجی در این شرایط غوغا به پا کرده و می‌گویند قوای مملکت به جان هم افتاده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال این هستند که کشور ما را ناامن جلوه دهند، اضافه کرد: در این شرایط چرا مسائل فرعی و غیر مهم به مسائل متن جامعه تبدیل می‌شود؟ باید به فکر حل مشکلات باشید و اگر این‌گونه مسائل فرعی حل نشد که آسمان به زمین نمی‌آید.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه مراجع تقلید در مواقع لازم تذکرات خود را مطرح می‌کنند، گفت: وظیفه خود دانستم این نکته را بگویم که مسئولان باید از ایجاد تنش دوری کرده و به فکر حل مشکلات اصلی مردم باشند.

وی در بخش نخست سخنان خود با اشاره به اینکه برخی افراد برای به دست آوردن مال قدم در مسیرهای حرام می‌نهند، اظهار کرد: برخی افراد سودجو برای اینکه در مدت کوتاهی مال زیادی به دست بیاورند مصالح ملت را فدای منافع خود کرده و در مسائل مختلف اقتصادی اعم از ارز و... نظام اقتصادی را به هم می‌زنند.

 




:: بازدید از این مطلب : 504
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: